Tango Fantasia – Javier Rodrigues & Andreea Misse in Romania


The king of “caminada” was here. Sper eu ca cei care au participat la seminarii sa fi invatat/aprofundat lucruri de baza: postura, imbratisare si caminar, de la un renumit dansator. Da, printre altele, Javier este renumit ca fiind un bun profesor pentru caminar. Desigur acest titlu poate fi contestat si atacat, dar am auzit si la Tango Camp de la alti dansatori din lumea larga ca Javier este cel mai bun in predarea caminarului si asta mi-au povestit si prieteni foarte apropiati care au mai luat seminarii cu el. Javier a avut in Grecia ocazia sa-mi si demonstreze acest lucru (ca este cel mai bun in a-i invata pe altii caminar) dar cel putin pe mine nu m-a convins. A avut o sansa. Dupa doua seminarii esuate a doua sansa din partea mea nu a mai vazut-o... e doar o parere si atitudine personala!

Evenimentul in sine, Tango Fantasia, a fost o reusita, dupa parerea mea, iar eforturile depuse de organizatori sper ca vor fi rasplatite, adica, sper ca cei care au fost la seminarii sa-si fi luat ce aveau nevoie ca sa-si imbunatateasca vizibil dansul pe pistele Bucurestene. 


Demonstratia ... nu stiu ce sa spun... comparativ cu demonstratia lui Javier cu Stela Misse (sora Andreei Mise) pe care eu am vazut-o la TangoCamp-Grecia si care mie mi s-a parut cea mai tare din toate demonstratiile pe care le-am vazut cat am stat acolo in patru zile - in fiecare seara au demonstrat cate 3 cupluri - ce am vazut la Tango Fantasia in Bucuresti nu m-a impresionat; da, vorbim de acelasi Javier, e drept cu o alta partenera... desi nu stiu daca ar trebui sa aibe importanta partenera pentru ca un dansator de calibrul lui...  Si nu stiu de ce, nu sunt dispusa sa trec cu vederea faptul ca putea sa fie mai la inaltime.



Poate ca dupa ce am vazut de sute de ori demonstratii cu Javier si Andreea pe Youtube (vezi El Trece si altele), ma asteptam la ceva mai mult. Am cautat mai mult decat muzicalitate; am cautat o expresie, o emotie, un rafinament in demonstratia lui... si din pacate, mi-am confirmat eu mie, de ce am trecut de la stadiu de fan, la indiferenta... Dar pana la urma cine sunt eu sa critic un asa mare maestru? Da am fost fan Javier, am fost fan Andreea Misse, mi se lipeau ochii de ecran uitandu-ma la ei pe net... Dar lucrurile se mai schimba in interactiunea directa... probabil perceptie personala. Poate ar trebui sa ma mai uit la inregistrarea cu demonstratia din Bucuresti... sa-mi reimprospatez memoria... are cineva inregistrarea? Ca doar 4 camere au avut permisiunea organizatorilor sa filmeze si nu stiu care au fost alea...

Sala de la JCC cred ca v-a ramane o sala consacrata pentru Grand Milonga si pentru demonstratiile maestrilor. Spre deosebire de alte sali unde s-au mai tinut milongi, aceasta are ceva aparte, n-as putea spune exact ce. Parchetul este impecabil, spatiul foarte generos, lumina ok, organizarea salii in sine mi se pare ca se preteaza foarte bine la asa evenimente, iar preturile la bar sunt mai mult decat convenabile!


Comentarii

Anonim a spus…
pentru cei care nu au fost acolo: javier a dat la seminarii mult, mult mai mult decat caminata.

Cautati in acest blog