The Very Tango Collection

La Sastresa presents:

The Very Tango Collection
- Tango Garments for Milonga -



Wanna be cool, wanna be sexy, wanna be very tango?
You have gorgeous legs and wanna show them? Do it. But do it with style!


Daca arati cuiva o poza cu un el si o ea: ea cu o fusta rosie, intr-un colt – posibil sfasiata – adaugam un “ciorap de plasa” si un pantof cu bareta peste glezna, el, eventual cu o palarie, indifferent de cat de larga este fandarea, sau cat de rastignita este ea peste el, chiar atarnata de o batul lui “puternic”, cocotata cu un picior pe soldul lui, oricine va recunoaste in aceasta imagine: TANGO!!! Sau, mai este varianta mai soft, in care ea are o fusta cu franjuri, nelipsitii ciorapi de plasa, si pantofi rosii, cu bareta. Elementele commune, ar putea fi culorile rosu si negru si franjuri / colturi sfasiate / dantele. In multe combinatii, aceste elemente pot da imaginea tipica “tango”.

Nu o singura data au venit fetele la mine, si mi-au cerut “vreau o fusta rosie!!!” sau “vreau o rochie rosie!!!” si toata fata lor era luminoasa, si le sclipeau ochii numai la gandul unei fuste rosii. Da, recunosc, si eu mi-am dorit o fusta rosie. Dar, culmea, spre uimirea mea, nu am inca. Mi-a trebuit aceasta afurisita de fusta de nenumarate ori in ultimii sase ani, cand s-au organizat tot felul de milogi tematice, mai ales de craciun, “Milonga Rosu si Negru” sau mai e una tipica, unde codul de imbracaminte era “Alb si Negru”. De fiecare data cand am avut nevoie de asa ceva, rosu, am luat magazinele la rand, in cautarea unor articole de imbracaminte pentru tango, dar spre exasperarea mea, nu prea am gasit, ca dovada ca nici in ziua de azi nu am o fusta rosie ☺

Si, trebuie sa marturisesc, ca de cand exista milongile in viata mea, ca activitate cel putin saptamanala, mi-am dorit, o fusta cu dantela, o fusta intr-un colt, o fusta larga, o fusta cu franjuri, o fusta cu voal transparent, o fusta cu franjuri, o fusta cu colturi mai multe… si, recunosc ca inca nu le am,… nu pe toate!!! Asadar, iata, mi-am facut insfarsit damblaua, si am facut o parte din toate aceste fuste, alte marimi, ca sa nu le pot pastra eu pe toate, sa aveti si voi daca v-ati dorit vreodata asa ceva ☺ Am incercat si combinatii de rosu cu negru, ca sa stim o treaba, sa nu ne mai complicam… si ce a iesit mi se pare o combinatie destul de sexy, fara a fi foarte explicita ☺ sa nu violentam prea tare ochiul, ba chiar sa-l invite sa caute, cu privirea lui iscoditoare.


The Tango Diva - Black


The Tango Diva - Black


The Simple Tango


The Simple Tango


The Street Tango - Black


The Street Tango - Black





The Simple Tango - Black & Red


The Simple Tango - Black & Red





The Street Tango - Black & Red


The Street Tango - Black & Red


The Street Tango - Black & Red





Missy Tango








Mysterious Tango





Sexy Tango




The Tango Diva - Red


The Tango Diva - Red


The Tango Diva - Red


Teatro Tango 


Teatro Tango

Check at the Tango Boutique the size and the availability of the items
For more information feel free to boter me.


Comentarii

Cautati in acest blog