Balul de tango - scurt review



De cativa ani tot zic ca scriu pe acest subiect si ma trezesc de fiecare data mai tarziu, cand a trecut si-mi zic ca ce rost mai are?

Primul Bal de tango l-am ratat, pentru ca pur si simplu nu am stiut de el, pentru ca nu exista Fb si nu era event facut... cum era sa aflu??? Radio santul n-a functionat cum trebe la momnetul oprtun. Am revazut acum pozele Balului din decembrie 2005 si nu imi aduceam aminte sa fi fost acolo si nici nu m-am regasit in poze :)) Dupa Bal m-a intrebat cineva de ce nu am fost... !?!??! Dar mi-a zis si mie cineva? Sa stiu, sa vin? Acum FB ne-a rezolvat aceast broblem si se afla din timp. Ne salvam data in calendar.

Cu ce sa incep? Desigur, lucrurile s-au schimbat mult de atunci. Dar ideia principala a balului de tango este aceea de Bal de pe vremea strabunicii, cand se dansa cu carnelete de bal. Recunosc, a fost primul bal din viata mea cu asa ceva. Carnetele de bal.

Asezat in calendar in zona cea mai festiva a anului, pe la mijlocul lui decembrie de obicei, cand tot orasul beculeaza noaptea vesel si colorat, cand lumea se gandeste la cadouri si la vacante, cand totul este mai festiv si ai chef de distractii si sa cuceresti... vestul salbatic. Este un moment foarte bun sa te pui la patru ace, sa scoti din dulap fracul, smokingul, papionul si butonii. Poti sa porti cele mai fancy toalete, cele mai elegante rochii, cu conditia sa te poti misaca in ele si sa poti dansa... tango. Doar e bal! Nu recomandam rochii lungi ... ca la nunta :)


Studiam zambind carnetelul din 2006, erau 20 de tande! Adica cam patru ore de dans cu carnetele. Adica puteai sa dansezi 20 de tande la rand. Fara intreruperi (cortinele nu se pun la socoteala). Daca nu stiai schema, sa-ti lasi din cand in cand cate o tanda libera pentru o pauza de o tigara sau refreshment, odihna picioare, ti-o cam luai :) era o adevarata proba de anduranta.

Chiar imi aduc aminte, la unul din baluri, am asistat la o scena foarte amuzanta. Un domn care dansase tande insirate ca margelele pe ata, isi dorea o scurta pauza, intr-un loc intim, pret de doua minute. A rugat-o politicos pe domnisoara care se prezentase la rand cu carnetelul in dinti sa fie dansata, ca era randul ei, daca poate sa ii permita acea scurta pauza, doar prima melodie si sa danseze urmatoarele trei, iar replica pe care a primit-o e magistrala, n-am s-o uit niciodata :)) … “Dar e tanda meaaa!!!”

Frate! :)))
Lasa omu' sa... respire! :)))
Am crezut ca nu e adevarat ce-mi aud urechile :)))
Incredibil!

Desigur, lucrurile s-au schimbat cu anii, iar partea de carnetele dureaza doar vreo doua ore din cate imi aduc aminte si nici nu e musai sa participi la carnetareala, poti dansa si la liber prin cabeceo cu leaderi care nu sunt inscrisi pe carnetele. Dar, macar odata, merita incercata si joaca cu carnetelele. Doar ca sa te simti pe vremea tineretii strabunicii. Have fun! :)





Comentarii

Cautati in acest blog